Wednesday, May 25, 2011

A Picture is Worth a Thousand Words

Assalamualaikum.

Kali ini saya akan mempersembahkan karya-karya fotografi yang telah saya ciptakan dengan hanya menggunakan camera handphone/ digital camera 2.0MP - 8.0MP (dan diedit dengan menggunakan Picasa). Saya tidak mempunyai DSLR, tapi tidak bermakna saya tidak boleh menghasilkan efek yang menarik. Kebanyakan foto ini dihasilkan sekitar tahun 2009-2011. Each photo evokes its own story and the euphoric moments I had =)


* p/s - some of the photos were taken by friends of mine. kudos to them for making my direction became into reality. I'll upload a few more photos next time, as I had misplaced some of them. hehe...





2 comments:

Jai said...

aku bukan nak sangat pakai DSLR.. tpi aku takde hp camera 8mp.. hehe.. mne gmbar yg bju ijau pakai earphone tu.. ? lagi cool..

AXRUL*IXXAT said...

haha. yg 2 ko leh check out kat first post aku.huhu...